Sevgili anneler desteğinize çok ihtiyacım var. Bebeğim 1 hafta sonra 25 aylık olacak bebeğime memeden ayırmaya karar verdim çevre baskısıyla perşembe günü başladım gündüzümüz iyi geçti dışarı falan çıkardık gece biraz kucağımda biraz ayağımda salladım 20 dakikada falan uyudu sabaha karşı 5 buçukta uyandı çok ağladı kendini sağa sola attı çok zor uyuttum ikinci gün sürekli tepeme geldi meme meme diye ağladı hep yine dışarı çıktık parka falan götürdük yine biraz ayağımda salladım biraz kucağımda 10 dakika olmadan uyudu ama 2 saate bir uyandı meme diye ağladı hep üçüncü gün sabah yine meme meme dedi meme uf oldu ya annecim gel krem sürelim dedim krem sürdü öptü sevdi emmek istedi de izin vermedim sonra ara ara meme diye geldi ama ısrar etmedi arada sevdi memem benim uyuturkende hiç ağlamadan mızırdanmadan gittik ayağımda salladım 10 dakikada uyudu gece deliksiz uyudu ilk defa 9 buçukta yattı 9da kalktı bugün işte gündüz arada meme meme diye geldi uyuturken de ayağımda salladım 10 dakikada uyudu şimdiye kadar 1 kez uyandı meme istemedi kucağımda biraz salladım uyudu geri ama ben vicdan azabından ölüyorum çok küçük geliyo keşke bi kaç ay daha emzirseydim diyorum ondan çok ben ağlıyorum çok üzgünüm. Onu memede uyutmayı çok özledim birlikte uyumayı çok özledim sizce ne yapmalıyım nasıl düşünmeliyim geri mi başlamalıyım lütfen fikir verin desteğe çok ihtiyacım var