Arkadaşlar yani kaç aydır damak ağrısı kaşıntısı çekiyoruz 3 gün iyi 2 gün kramplar 2 gün iyi 3 gün kramplar damak resmen diş gibi belirginleşti ama hala bir ufak diş ucu vs yok bu gün çocuğum damakları yine sancıdaydı ağrı kesici verdim uyuyor şu an böyle geç çıkan çıkmayan hala var mı ?