Sarikuzumalp Aynurdemirkol Değişiyor çocuktan çocuğa. Kimi yaşından sonra da çıkarabiliyor. Oğlumun 11.ayda çıkmıştı ilk dişi. Geç olunca daha ağrısız geçiyor. Hiç diş ağrısı sancısı yaşamamıştık biz.
06Esra06 Yeğenim 7 aylık ,5 aylıkken dişi çıktı Kızım da 7 aylık ve hala görünürde diş belirtis yok😊Yani bu bebeğe göre değişir 🤷🏻♀️