Tatli_Bir_Anne_ Bebeğim 7 aylık olacak, 8 kilo, kan değeri çok düşük çıktı doktor damlamızı 8den 16ya çıkarttı.. Bizim gibi olan var mı? Neden bu kadar düşük, neler denenebilir ?
Htc4504 Tatli_Bir_Anne_ 9. Ayında kan testinde bizim de düşük çıktı, bizde sabah on akşam on damla veriyoruz. Pekmez veriyorum, bilmiyorum ispanak, yeşil mercimek, etsuyu filan da yükseltiyormuş haftaya gideceğiz bakalım kontrol için kadı düşük çıkıyor ve bende endişeleniyorum
mavigiller Tatli_Bir_Anne_ bizimde aynı şekilde düşük çıktı ama genelde genetik bir durummus eşim anemi hastası barız ondan almış ama umarım düzelir özellikle pekmezi sordum bana evet yedir faydalı ama kan yapar dedikleri kadar etkili olması için günde 3 su bardağı pekmez tüketmesi lazım dedi yani sebzelerde meyvelerde ette falan daha yüksekmiş önümüzdeki ay tekrar bir tahlil yapacak bakalım.
kuzeyanne_ Tatli_Bir_Anne_ canin ben 6 aylik olduktan sonra her gun yogurduna pekmez kattim bir cay kasigi,gecenlerde kanina bakti 15 cikti cok guzel dedi.Hatta ben duzenli kan ilavi bile kullanmadim,doktorumuz ilaci 1 gun kullan 1 gun kullanma kani cok guzel fazla yukselmwsine gerek yok dedi.Sanada dut pekmezi önerirrim sekersiz dogal yapan birinden alip kullan iyi gelecektie
Tatli_Bir_Anne_ Htc4504 Niye düşük çıkıyor ki boyle sordunuz mu doktora ?benimde sormak aklıma gelmemiş yarın tekrar gidince soracagim
narlinco Tatli_Bir_Anne_ sizinde kan değerlerinizi kontrol ettirmenizi öneririm🤍 birde dert etmeyin 8. Ay itibariyle et tüketimi başlar ve artışa geçer🎈
Htc4504 Tatli_Bir_Anne_ bebeklerde olabiliyormuş, ailede kansızlık varsa ondan dolayı da olabiliyormuş bebeğim kilolu bir bebek belkide ondan birde kan damlasına başladığınız da düzenli kullanın aç karnına verin daha çok etki ediyor
Tatli_Bir_Anne_ Htc4504 bende yok ama kız kardeşimde kansızlık var bilemedim yani.. Çok teşekkür ederim canım inşallah toparlar
Htc4504 Tatli_Bir_Anne_ inşaallah toparlar bebeklerde genelde bu durum oluyormuş inşaallah yükselir canım benimki 1 yaşında siz daha yeni baslamis sayılırsınız damlasına dikkat et toparlar insaAllah
Tatli_Bir_Anne_ Htc4504 çok teşekkür ederim canım dediginiz gibi ac ve düzenli vermeye çok dikkat edeceğim