Kızlar merhaba bebegimin agzi doğduğundan beri genelde acik ve hafif dili önde duruyor disarda değil böyle dilinin ucu hep gözüküyor resim atmaya çalıştım ama beceremedim istediğinde kapatıyor iletişimi herseyi gayet yerinde sağlıklı bu yapısal birsey mi acaba yoksa bir rahatsızlık belirtisi mi bilen var mı acaba ?