14 aylık bebeğimle başbaşa iken her şey çok güzel, kaliteli vakit geçiririz uyurken bensiz uyumaz ev içinde sürekli peşimdedir fakat babası gelince beni resmen yok sayıyor istemiyor görmüyor. Özellikle kalabalık bir ortamdaysak sadece babasına gitmek istiyor beni itiyor. Bu arada babasıno gün içinde sadece yarım saat görür veya hiç görmez onda da çok az ilgilenir. Ben bütün gün ilgilenir her ihtiyacını eksiksiz karşılamaya çalışırken neden bu şekilde davranıyor. Özellikle kalabalık bir ortamda bana gelmesi gerekmez mi bu durum beni çok üzüyor. Başına gelen ve sonradan düzelen var mı