DuyguAsel23 Sezeryan doğum yaptım bebeğim 65 günlük hala regl olmadım doktora gittim son kontrolde rahimimin toparlandığını tamamen düzeldiğini söyledi ama hala regl olmadım sizler ne zaman oldunuz
busraalper DuyguAsel23 doğumdan 2.5 ay sonra ufak tefek lekelenmem olmuştu. 4. Ay da tam oldum. Önceden hiç tarihim sekmezdi 28 günde olurdum ama şimdi oynuyor. Sanırım tam toparlanma olmuyor şimdi de 35 günde felan oluyorum. Yani ilk doğumdan 4 ay sonra 8 gün yoğun oldum
Gnlyae DuyguAsel23 40 ım çıktı hemen başlamıştım regl olmaya ama gerçekten sezeryandan sonra tarihlerde değişiklik çok oluyor