DilekGunes benimki de öyledi. Yenidoğanlarda “cadı saati ” diye bisey varmış sebepsiz hep aynı saatlerde ağlarlarmış. Biraz suruyor 1ay kadar .Gögüsüme yatırıp rahatlatan bebek muzikleriyle evde dolaşırdım hafif loş ışıkta sakinleştirdi bilginiz olsun kolay gelsin 😊