__Dfnmr10 tatlım acele etme her bebek farklıdır bazıları erken yürür bazılar geç yürür bazıları emekler hemen bazıları hiç emeklemeden direkt yürürler ben bebekken hiç emeklememişim annem öyle diyor benim bebe de emeklemiyor 9 aylık o da 12 aylıkken yürümeye başlıyorlar yavaş yavaş zaten ama her bebek farklıdır illaki yürüyecek o zamanda peşlerinde koşacağız ve yetişemeyeceğiz 😂