Mystery Merhabalar, bebişine gaz için nurse harveys kullanan varmı bunun bi şurup versiyonu bir de damla versiyonu var fark nedir bilen var mı acaba? Şurubu nurse harveys colex diye geçiyor
serenaysimsek Mystery ben damlasını kullanıyorum bugün bi şişeyi bitirdim. Düzenlide kullandım sayılır ama çok bi etkisini göremedim ben kızımda. Her damla her bebeğe yaramıyor diyolar bizimkisine yaramadı demek ki. Şurubu hakkında bi fikrim yok ama.
Melihaa Ben şurubu kullanıyorum kurtarıcım oldu resmen daha rahat bebeğim tamamen yok olmasadabazalıyo gaz şikayeti düzenli saatlerde kullanıldığında damla hakkında bi fikrim yok 😊🤷♀️
Mystery Melihaa ben artık ne kullanacagımı şaşırdım uyumuyor gecelrri gazdan bebeğim bir de bunu deneyim
Uzay serenaysimsek kaç damla veriyoodunuz günde. Bnm oğlum 25 günlük sabah akşam 10 damla veriyorum ama acaba az mı reçetesinde 20 damla yazıyodu
serenaysimsek Uzay evet 20 damla veriyodum ben günde. 12 saatte 1 10 damla veriyodum günde 20ye tamamlıyordum.
Melihaa Mystery balım ben de öyleydim inan ağlıyodum artık onunla ilk iki gün faydasını görmedim dedim bi işe yaramıyo burdakiler dediler sakın bırakma düzenli aynı saatlerde kullan diye gerçekten ile yaradı ben ek olarak rezenede veriyorum iki üç kaşık🙃