Ewolwia Kızlar ilanlarda görüyorum ikinci el kutulu az kullanilmis garantisi devam eden veya etmeyen dysonlar var ve neredeyse sıfır fiyatının yarısınında altında sizler ne düşünüyorsunuz alınırmı?
Noname21 Ewolwia dysonu olan kimse az kullanıp satmaz dyson satılmaz çünkü daha iyisi yok 😀 dolandırıcıdır
Gokyuzumm Ewolwia Bende denk geliyorum çok fazla ama söylenildiği gibi geneli dolandırıcı kutulu garantili hiç kullanılmamış veya az kullanılmış vs vs niye alındı o zaman 🤦🏻♀️🙄
Seymaemre-asya34 Ewolwia taksitle yenisini alırım 3 4 taksit fazla öderim 2..yerine temiz mi iyimi kullandi içi nasıl bilemem
Ewolwia Gokyuzumm evet 1hafta oldu alalı yazıyorlar madem aldigin yere iade et neden ikinci el satayim die ugrasiyosun
Noname21 Ewolwia v11 absolıte plus var bende iki senedir kullanıyorum memnunum toz kalmıyor heryerş süpürüyorum ben onla mutfak dolaplarını cekmeceleri bile süpürüyorum hayatta satmam 😀
RainOverMe Ewolwia elden alabıleceksenız bır de garantısını teyıt ettırıp alırsanız oyle alın dıger turlu elektronık ısı bıraz sıkıntı
Ayseee60 Lütfen inanmayın onlar dolandırıcı hatta diyorlar mi para kesintisi oluyor EFT ile su kadar olur sonra muhaddap bulamıyorsunuz
Ewolwia Ayseee60 yok esim zaten gormeden almayiz diyor kardesim var istanbulda o bakacak ona gore alir diyor fakat vu urununde cakması varmı bilmiyorum