Uffsananebeslk aynen ve gerçekten annelerin hakkı ödenmezmiş bir kez daha anlıyor insan. Bir kere püf dediklerini hatırlamam ☺️ benim eş yardım eder de sonrasında çok söylenir, tartışma mutlaka çıkar başka konudan. O yüzden onun yapmasını hiç istemem. Mutlaka bir şekilde kendim yapmaya çalışırım. Aaa bu arada bana hep sen ne yapıyorsun ki der. O yüzden bu yardımcı işi çok iyi olacak. Madem bir şey yapmıyorum. Bari yüküm hafiflesin 😅insan kırılıyor tüm iş ben de bir de ona göre hiç temiz değil ev (haklı olduğu kısım cam silemedim. Çocuğa dikkat etmem gerektiği için. Dolap içleri, mutfak dolapları üç dört ay önce sildim. Bu gibi büyük temizliğe yetişemiyorum. Ama wc, banyo, her gün süpürme, toz alma, çamaşır yıkama, asma, katlama, ütü, yemek, mutfağın tüm diğer işleri, bebek bakımı gibi tüm işlerin hepsi ben de yine de ne yapıyorsun ki der)