Ben de doğuda küçük bir ildeyim. İnşallah birileri burdan yazar. Bizim için çok iyi olur. İnanın kaç aydır tek başıma yürütmeye çalışıyorum. Ben tek başıma mücadale verdikçe kadın olmayı unuttum. İşte çalış, evde çalış, yemek, temizlik, çocuğun ihtiyaçları kendimi unuttum. Evi de temiz görmek istiyorum. Olmuyor yetişemiyorum.