2 aylık bi kızım var. Gündüz uykuları çok sorunlu. Sadece kucakta uyuyor yerine koyduğumda 10 dk sonra uyanıyor. Nadiren yarım saat 40 dk uyur. Ve ne ayakta sallama ne beşikte sallama hiçbir şekilde uykuya geçemiyor sadece kucakta dalabiliyor. Uyuyamadığı için de sürekli huysuz ve ağlıyor bildiğin kısır döngü 😔 sizin bebişler nasıl? Nasıl uyutuyorsunuz? Bizim gibi olan var mı aranızda?