Kızlar kızlar yetişin bana bebeğim 40 günlük olacak ama 1 haftadır gündüz asla uyumuyor 5 dk uyuyor bağırarak geri kalkıyo sürekli kucağımda beni istiyo diyorum kucağımda da aglıyo ağrısı gazı olmadığına eminim canı yanar gibi bir ağlama değil mız mız resmen 40ını bekliyo diyorlar bilemedim sizlerde durum nasıldı 40ından sonra kesintisiz uyudu mu gece 2den sabah 10a kadar rahatım mama saatinde doyurup geri yatırdığım da uykusuna devam ediyor ama gündüz uyku 0 yorgunluktan göz altlarım çöktü