Bebeğim 2.5 aylık, cildi hassas sıcağa gelmiyor, gazını çıkarırken azıcık da olsa kakası da çıkıyor dışına o da onu pişiriyor günde 15 tane bez değişiyorum molfix premium care, molfix mavi paket, goon premium care kullandım. Bezden olduğuna eminim pişiğin çünkü pişik olmaması için ne gerekiyorsa hepsini yapıyorum, açıksası prima bizi zorlar sleepy e de hep sızdırıyor dediler diye almadım bebeğin poposunu da deneme tahtasına çevirmek istemedim böyle bir problem yaşayan var mı ne kullandınız ne önerirsiniz