Ben 18 ay kullandım 70 kiloyla doğum yaptım 57 kg ya düştüm hamile kaldığımda bile 60 kiloydum, ama bana yapmadı diye sizede yapmaz diyemeyiz her bünye farklıdır bence ayrıca 6. Ayınız dolduysa koruma dozajı düşük bir ilaç olduğu için doktorunuza danışarak ilacınızı değiştirmenizi öneririm. Ben bunu bilmiyordum ve doktora 18 aydır içiyorum dediğimde şok oldu kadın bu kadar uzun süre hamile kalmaman büyük şans diye 😄 düşük dozajlı bir ilaçmış emzirme sürecinde kullanıldığı için ama yinede doktorunuza danışın