Ozlem27 Yani öneri nasıl verebiliriz bilmiyorum sonuçta sizde 6. Aydan itibarek ek gıda vermiş olmalı ve bebeğinizin hemen hemen neyi sevip sevmediğini herhalde biliyosunuzdir diye tahmin ediyorum..günde kaç öğüne gelince sabah kahvaltı öğlen yemeği ve akşam olmak üzere 3 öğün 2 de ara öğün ama bazen 1 de olabiliyor. Mesela oyun oynuyosak o arada meyve vs istemeyebiliyor. Ana öğünde aynı şekilde bazen 2 olabiliyor. Bu tamamen bebeğiniz odaklı gelişen bir durum☺️🙏