Bebeğim 7.5 aylık olunca işe başlamayı düşünüyorum şark görevindeyim ve kimseyi tanımıyorum güveneceğim kimse yok yani sizce bebeğimi kreşe mi vermeliyim bakıcı mı bulmalıyım kafam çok karışık?? Ve bu aylarda olan bebeklere kreşte nasıl bakıp ilgileniyorlar tecrübesi olan arkadaşım varsa lütfen dönüş sağlasın 🙏🏻