Dlranlkrn hayırlı dogumların olsun bebişini saglıkla kucagına al inşşallah bencede biberon mutlaka al bende ilk kez sezeryan olmuştum bundan önceki iki doğumumda normaldi iki kızımıda hemen emzrdim fakat sezeryandada öyle olacak sandım hep emzirme odaklı oldugum için fakat kullanmam grekti çünkü hastanede sütüm gelmedi doktorlar mama istedi acil alınmıştı hepsi ama şükür eve gelince banyo yapınca sütüm hemen gelmişti ben lansinoh kullanmıştım güzel kavramıştı