1ANNE1MERTEFE ilkannelik_30 bariz bi kepçelik değilse yaş ilerledikçe kafa büyüyor bu kadar göze çarpmıyor bende ağlıyordum 10 aylıkken ama şuan yok
Melek1411 ilkannelik_30 çok mu kepçe? Yeğenim küçükken biraz kepçe olmuştu Bandana taktık sürekli düzeldi
Oglumm_ ilkannelik_30 benimde oğlum 13 buçuk aylık kuşakları kepçe, ama büyüdükçe kayboluyor diyorlar bakalım, bandana falan sevmiyor şapka da istemiyor kafasında bişey olunca çıkarıyor maalesef, inşallah düzelir yaa, sizin kepçelik çok mu
ilkannelik_30 Oglumm_ valla var yani baya tam kalkık değil ama belirgin yani görünce kepçe denir ne yazık ki 😒 bandana sevmiyorum şapkada hep taktık ama işte artık yaz ve kabul etmez ve o da düzeltmez zaten
Oglumm_ ilkannelik_30 sağlık olsun canım yaa, benim oğlumda öyle gören hep diyor kepçe olmuş falan diye ama yapacak bir şey yok, yapıyla alakalı biraz da, canı sağ olsun da büyüdükçe kaybolur