11 mayısta yeni doğum yaptım.Bugün 10 günlük olduk hastane kontrolümüzde sarılık oranı 18 olunca hastaneye yatırılıyormuş bizimki 12ymiş.Doktor anne sütüyle sarılığın geçebileceğini söyledi ek mama başlayadabilirsin dedi ek mama başlarsam çocuğumun sütten kesileceğini mamaya alışacağını söylüyorlar sütün varsa sık emzir diyorlar mama başlarsam sütten kesilirse başlamasam sütüm sarılığını geçirir mi çarşamba günü kontrol var tedirginliğim var 😔😔