Defne_Dilan Kızlar emzirip doğum kilolarınızı nasıl verdiniz fikir verebilir misiniz 🥰Bu postta buluşalım
Kadifemsii Defne_Dilan spor yaparak . Emzirmek tek başına zayıflatmıyor maalesef çünkü emzirdikçe yiyesin geliyor zaten . Sağlıklı beslenip spor yaparak kilo verebildim ancak
tekbasimabakiyorum Defne_Dilan Merhaba ekstra hiçbir şey yapmadım. Sadece emzirerek doğum kilolarımı birinci ayda vermiştim. Şimdi üç buçuk aylık, geri hiç almadım.
kuzey-21 Defne_Dilan hem emzirdim hem de sofraya oturup 1 ekmek yedim. Kişiden kişiye değişiyor demekteki. Boğazımdan asla kesmedim 😂 52 kiloyum :)
Gulcann_ Defne_Dilan hiç bişey yapmayaeak oğlum 7 aylık 58 kiloyum 76 ile doğuma girdim 64le hamile kaldım
Nahi58_ 60 kiloyla hamile kalmıştım oğlum bir buçuk yaşında emziriyorum 54 kiloya düştüm. Hiçte dikkat etmiyorum aksine daha fazla zayıflamak istemiyorum. Bünye ile alakalı bence
caniminicib_ Gulcann_ sizin 65 olup 58e düşmeniz de baya iyi olmuş. Çok yemiyor musunuz ben nedn hala veremedm yiyorm ama yarıyor da 😅
Gulcann_ caniminicib_ hayvan gibi yerim 3 öğün ama çokta hareketliyim spor faaln yapmam ama popomun üzerine hiç oturmam
cansuturgut 71’le hamile kaldım 81’le doğuma girdim şu an 65 kiloyum sadece emzirdim ekstra başka hiçbir şey yapmadım 😂 kızım 8,5 aylık inşallah ilerleyen zamanlarda almam😂😂
enercisizkaldimanne Defne_Dilan ilk bebeğimde 80le doğuma girdim 3 senede anca 67ye düştüm sonra hoopp 2.ye hamile kaldım 😂😂😂 83le doğuma girdim bebeğim 2 aylık 67ye geri düştüm. Artık sürekli aktif olmak mıdır yemeğe fırsat bulamamaktan mıdır bilmem😂😂 2. Bebek kilosu zor gider diyorlar bı de yalaaannnn😂😂