Anneyimbenannemgibi Symugr Reflü yatağı alcaksınız yada başı yukarıda olacak şekilde uyutucaksınız birde siyah fon iç perdesi alabilirsiniz gece ile gündüzü ayırana kadar sadece uyurken kullanabilirsiniz siyah fon perdeyi. 10dk uyuyum diye ağladığım günler geldi aklıma çok zor süreçler ama onun şuan size de ihtiyacı var ve sadece acıktığı için emmek istemiyor bildiği tek yer orası kendini güvende hissettiği tek yer zamanla algısı açılacak ve bu günler geçecek☺️
Symugr Anneyimbenannemgibi uyutuyorum su içmeye gdyrm mutfaga parmak ucumda. Geldgmde uyanmış bana gülüyor ama olsn gülüşü herseye değer. Kendi vücudu dinlenmiyor kusmaktan kıyafet degıstrrken huzursuz oluyr kolaymı en az 20 kez drgstrdk kışın dha zordu smdı havalar ısınınca dha az giydiriyrz buna da şükr diyoruz allah herkese saglık sıhhatli büyütmek nasip etsin
Symugr Mimeva mukuslu kaka oluyor. Kan görmedik. Süte dair hc bsey kullanmıyorz hazır kek pasta dahil hc bsey. Mama verdk evet onu da kustu.2 ay ıcınde azalma olması gerkyr ddi doktorumuz motis şurupla. Eğer olmazsa yeniden gdip başka çareler deneyecgz. Allahtan uyurken kusmuyor kafamız rahat
Gulsen00 Symugr motis surup , motillium ile aynı mi bilmem ama bize ee verdi , kullanamadım. Yan etkileri çok ciddi kötüydü. Güvenle kullanılacak seyler değildi vermedim. Aman allah esirgesin.
Symugr OnderArasinAnnesi cok mutlu bi bebek besin alerji testi yaptık bi sıkıntı cıkmadı. Süt testi icn de diyet yapıyoruz sonunda yapılcak test onu bekliyorz.
OnderArasinAnnesi Symugr malesef ki bebeklerimiz çok küçük ve testlerde doğru sonuç çıkmaya biliyor anne sütü alıyorsa yemeklerinizi dikkat edin mamaysa alerji maması dir sanırım ek gıda akıyorsa ne yiyor acaba yada siz nasıl bekleniyorsunuz sadece süt diyetini yapıyorsunuz
Symugr OnderArasinAnnesi beslenmeme cok dıkkat ediyorum. Yaglı bile yemiyorm etkilenmesin diye..şu an icn sadece süt diyeti yapıyoruz. Mama koyulaştırıcı veya anne sütü koyulaştırıcı bsey kullanmadım OnderArasinAnnesi
Symugr OnderArasinAnnesi ek gıdaya başlamadık dha 5 aylık olmadı. Doktora sorup öyle gececegiz 10 günümüz var 5 olmaya. Bnde yavaştan başlayayım diyorum. Ek gıdaya gecnce kusmada azalma olablr diyenler oluyr cunkı😊
Yamaninannesiiiiii Gulsen00 ah ah ne çektim aylardır hem süt ürünü alerjisi hem reflü..Mama katılaştırıcı alarak çözüm buldum ben yaklaşık 10 gündür mamasına katıyorum kusmuyor.Bebelac gold thickiner anti reflü.Bizde 5 aylığız bu arada fışkırta fışkırta kusuyordu ve kilo alımı da durmuştu kusmaktan
Symugr Yamaninannesiiiiii allah şifa versin bzde son tartıldgnda kilo almamıstı bu ay dha tartılmadı. Kilolu bebek saglıklı olck dye bsey yok ama insan ister istemez kilo almasını istyr.
Gulsen00 Yamaninannesiiiiii iyi maşallah sevindim sizin adınıza. Her yerde yok heralde o mama. Biz de bebelac kullanıyoruz ama o özel sanirim. İnşallah bizimkisi de biter
OnderArasinAnnesi Symugr alerji ise aksine artacaktır. Bu süreçte alerji ve immünoloji bölümüne gidiyor musunuz en doğru yönlendirmeyi yapıyor çünkü
Myleftside Gulsen00 oturmaya başlayınca azalır yürüyünce biter dedi doktor bizde 4 ayligiz azalmaya başladı birazbi bitse de rahat etse evladım
Gulsen00 Myleftside hadi inşallah. Benim bebeğim de 4 aylık prematüre doğdu. Ama hızlı bir giriş yaptı gaza kusmalara fln. İnşallah tez vakitte rahatlarlar
Myleftside Gulsen00 inşallah inşallah valla ben cici bebe kattım mamalarina hala da devam ediyorum şükür kilo kaybı yaşamadık reflü normalde kilo kaybı yaparmış Rabbim yüzümüze baktı hem mama kıvamı koyulasti hem az daha besleyici oldu doktora da danıştım olur dedi şimdi gayet güzel tüketiyoruz tabi atak haftasindayiz iki gündür mama ile de kavgaliyiz bakalım sonumuz ne olacak
Yamaninannesiiiiii Gulsen00 evet eczane marketlerde falan bulunmuyor.Eczaneye söylüyorsunuz sipariş üzerine getiriyor.Mama değil zaten normal mamayı yapıyorsunuz 100 cc mamaya 1 ölçek içinden çıkan ölçekle koyuyorsunuz katılaşıyor.Doktorunuza danışarak deneyin sizde daha ilk gün kesti kusmayı
Kyselz Gulsen00 motis muadili bizim doktorumuz motilium kullanın orjinali daha etkili demişti kullanıyoruz 2 3 ay kullanmak gerek dedi sanki bu ara daha iyi maşallah çok sukur
Gulsen00 OnderArasinAnnesi emmediği için sütüm bitti. Mama veriyorum. Durum aynı yani. Pişik ilk zaman oldu. Anlam veremiyorum, doktorlar da doktor değil sanki , güvenemiyorum. Deneme yanılma yapiyolar sanki
OnderArasinAnnesi Gulsen00 hangi mamayi kullanıyorsunuz acaba testler doğru çıkmadığı için mecburen deneme yanılma yöntemiyle buluyorlar testlerden daha etkili Bi yöntem ne kaybedersiniz ki. Biz deneme yanılma yapmasaydik bebeğim hala kusuyor kakasi duzelmemisti belkide.
Myleftside OnderArasinAnnesi Bebelac in reflü tozu diye geçiyor eczanelerde bize de önerdiler almadık 150 lira civarıydı 400 grami
OnderArasinAnnesi Myleftside alerji maması deneseniz birde çünkü o mamalarin içinde de süt gibi alerjenler var. Nutricia neocate yada aptamil pregomin gibi. Bi deneyin bisey kaybetmezsiniz
Symugr Kyselz artk motillıum üretimden kalkms heryere sordk muadili olrak motis verdiler. Doktor bzede motilıum vermsti. Mecburen veriyorm şifa allahtan başka çaremiz kalmadı 10.günümz şurupta bi etki göremedk. Doktor 2 ay ıcnde faydasını görrürz demsti. Herkes yan etkisi oldgnu söylyr vermesem de vicdan azabı cekerm versem fayda görürmydk dye
Gulsen00 Kyselz ben bi iki kere kullandım attim. Sevmedi çıkardı, yan etkileri zaten korkunç. Allah korusun yavruları.