Gulsen00 1 yaşına doğru geçmeye başladı benim oğlumda , her bebek aynı olmayabilir tabi .
Gaz için ilaç veriyordum ve emzirirken çok yatar gibi tutmuyordum , emzirme sonrası hemen yatirmiyordum hafif oturur yaslanma pozisyonunda biraz bekliyordum , emzik kullanmak çok iyi oluyordu .
yatağında hefif baş tarafı yukarıya doğru meyillestirmistik .
bu şekilde . kesin bir çaresi yok sadece bazı işlevler ile azıcık onleyebiliyoruz