Kizlar oğlum 3 yaşına girecek daha dün başladık tuvalet eğitimine hiç zorlamadim kendi isteğiyle bezi bıraktık gündüzleri sıkıntımız yok çok şükür 2 gündür korktuğum gibi olmadı sadece gece de sıkıntımız var gerçi dün gece ilk gecemizdi bugün ikinci olcak ama dün sabaha karşı 1 kere kaçırmış bugün nasıl yapayım kaç saatte bir uyandirip tuvaletini yaptırayım tecrübeli annelerim yardımcı olabilir mi lütfen