Busra4598 Bebeğim 2 aylık sürekli mızılayıp duruyo Boyle olan var mı varsa nasıl başa çıkıyorsunuz ben artık napacagımı bılemedim
Mxmxy Busra4598 bi sıkıntısı vardır belki geçici bi süreç sabırlı olun bebeğinize karşı da onlar bize emanet şükürler olsun bin şükür