Benimde oldu hatta yarildi gündüz emzirmeye devam ettim gece emzirmedim gece madecassol krem surup yattım bebegi emzirmden yıkadım yıkanması gerekiyor öyle emzirdim gün içinde göğüs ucu kremi ve kantaron yağı sürdüm sutyen takmadım göğüs ucu hava aldi atletimi değiştirdim sık sık 3 gün falan devam ettim göğüslerim iyileşmeye başladı ama emzirmeye de devam ettim hatta gündüz bildiğimiz soğanı tekerlek olarak kesip göğüslerime koydum biraz yaktı ama iyilestirdi deneyin kokar diye düşünmeyin ben ağlayarak emziriyordum inaninki faydasını gördüm bebegim ağlayınca kaçacak yer arıyordum emzirme işkence gibi geliyodu ama o acılar geçince inanki emzirmek çok güzel bisey zamanla gecicek biraz sabır geçmiş olsun