Geçen hafta benim başıma geldi geçmiş olsun daha tam geçmedi maalesf çok acı çektiğim için emzirmeyi bıraktım çünkü kısır döngü gibi devam ediyor. Sütümü sağarak verdim ayrıca mamayla da destekledim özellikle de geceleri. Geç bile kalmışım her yerin yara oldu şahsi fikrim emzirmeyi bırakın sağıp verin. Çünkü hiçbir şey iyi gelmiyor sürekli nemlş ıslak olduğu için lansinoh mikostatin karbonatlı su tüm herşeyi her gün dezenfekte ettim emzik suluk diş kaşıyıcı vs. Boşuna bir hafta ağlayarak emzirdim. Emzirmeyi bırakınca ben rahatladım ağrı yok acı yok yeni yeni emzirmeye tekrar başladım ama ara ara hala acıyor çünkü yaralarım var. Mamayla desteklemeye de deva ediyorum