Prensesannesi_24 1 buçuk yaşında kızım var güneşten nasıl koruyabilirim siz direk güneşe çıkarıyor musunuz malüm yaz da geldi
amansallagitsin Prensesannesi_24 benimde kizim 1 bucuk yasinda gunes kremi filan surmuyorun d vitamini alsin die 15 20 dk tutuyorum guneste fazla durcaksa gunes kremi surulmesi gerekir
Asym33 Prensesannesi_24 Öğlen sıcağında çıkarma ben genelde 10 gbi cikartiyrm güneş kremi kullan bnce
Mazikeen Prensesannesi_24 6 aylık olunca güneş kremi sürmeye başlayacağım yaz kış güneş kremi çok önemli
Minnakordek 5 den sonra çıkıyoruz genelde son bir aydır bide kremsiz çıkmıyoruz çünkü cildi soyuluyor hemen benimkinin
Prensesannesi_24 Minnakordek bazen mangal yapmaya yada gezmeye gidiyoruz erken 2 3 gibi o zaman nasıl koruyabilirim kızım daha küçük güneşten direk etkileniyor şapka takıp krem sürsem yeterli olur mu acaba
amansallagitsin Prensesannesi_24 hayir daha o kadar sicak gunes olmadi yani basi yakarcasina ancak normalde gecen sene sapka taktim siz nerde oturuyorsunuz
Prensesannesi_24 amansallagitsin Manisa’da oturuyorum ben geçenlerde hava birde ısında 27 dereceye kadar çıktı hadi dedim değerlendireyim direk kızıma kısa kollu giydirip çıkardım yarım saat kaldı belli ki güneş çarptı kafası yanıyordu resmen 1 hafta hastalandı burnu akıyordu ateşi vardı
Minnakordek Prensesannesi_24 yeterli olur canım bence her gün çıkmıyoruz sonuçta mangala elinden zaten başka bişey gelmez ben mangal vs gidince kızıma uzun tayt yarım kol giydiririm cilde güneş direk temas etmesin diye
amansallagitsin Prensesannesi_24 o sicaklikta mutlaka sapka takin birde 15 20 dk uzerinde disarida kaliyorsa gunes kremide surun mutlaka