Banu43 Aşı olmadik henuz ishal kusma bitsin getirin dediler ates kusma vs yasayan oldumu asidan sonra 🙋♀️
amansallagitsin Banu43 bizde oldu ates kusma ishal bi gun surdu sonra gecti ama sislik ve kizariklik 48 saat surdu
AlinaEmreHan1 Banu43 ilk aşı aldığı günü akşama ateşi çıktıydı ateş düşürücü şurup verdim ertesi gün öğlenden sonra normale döndü
Fatmanurr2_ Banu43 yaklaşık 4 gün önce oldu bizde ishal oldu yani ondan bence ishali yoktu bayada pişik yaptı ama kusma falan olmadı