Nahideekinc Merhaba 🌿 Biz iki numara beze geçtik 🐣 42li paketten 3 adet kaldı 200 tl ye satıyorum. şuan bir adedi 80 tl gibi fiyatları ben önceden aldığım için daha uygun. Adana içi elden teslim alabilir 🙋🏻♀️
[silindi] Nahideekinc Sevgili annemiz https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ Link paylaşımı yapmak yasak annemiz 💜