Humeyra66 doğduğundan beri içe doğru kayıyordu bizimkinin de hipermetrop çıktı ama taaa 9 aylıkken öğrendik bunu. Çünkü daha gelişiyo, 6 aya kadar normal, bidahaki ay gelin vs diye sürekli ölçüm yapılmadan geri döndük hastaneden. 2 aylıkken göz muayenesi yaptırılıyo zaten o zaman söylersiniz doktora. Fotoğraf çekmeye çalışın muayene sırasında kaymayabilr. Eminseniz kaydığından 5 ya da 6 aylıkken detaylı muayene için özele, üniversite hast veya eğitim araştırma hast götürün