Kızlar sorum üstte,yani şunu demek istiyorum mayo bezi giydirdik denize/havuza girdi çıktı bebiş sonra onu çıkarıp bir sonraki denize girmesine (diyelim ki 1 saat sonra tekrar girecek) yenisini mi takıyorsunuz yoksa onunla kalıp eğer çiş kaka yaptıysa mı alıyorsunuz canım anneler🤗