Hanımlar ben bugün süt sağdım biberonda buzdolabına koydum gün içerisinde vereceğim diye, oğlum huysuzdu bugün o yüzden direk emzirdim dolaptaki süt ise duruyor. Normalde 3 gün süresi var biliyorum ama süt saklama poşetine koymaya gerek duymadım. Biberonda sakladıgım için sorun olur mu?