Kızım 12 temmuzda doğdu asıl günü 15 Temmuz du.mamayka besleniyoruz 4-5 gündür bi iştahsız 70 cc mamayı zor içiriyorum uykuya dalmakta çok zorluk çekiyor.kaka yapamıyor diye mamayı değiştirdik aptamil conformil kullanıyoruz kaka düzene girdi ama mamanın tadı yok acı gibi bi tadı var 2 haftadır kullanıyoruz.atak haftası mı geçiriyor anlamadım şaştım kaldım.zaten kilo alma problemimiz var bide böyle olunca sizlere sormak istedim.biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻