Doğumdan 4-5 ay sonra saçlı derimde aşırı dökülme kaşıntı pul pul kepeklenme problemi yaşıyorum bunu yaşayan var mı anneler ne yapabilirim doktor tavsiyesinin dışında şuan randevu bulamadığım için gidemiyorum kaşımaktan kanatmaya başladım artık ve stresim arttığında kaşıntım da çok artıyor 😞