Yusufselim12 Ya kızlar 1 hafta olucak hala alışamadı ağlamıyor ama uykuya dalamıyor emzikle dalardı hiç ses duymazdı şimdi en ufak sese uyanıyo derin uyumuyo emziksiz ses duyar duymaz konuşmaya başlıyor 8 de yatırdım hala konuşuyor 😭😭😭😭😭ne yapmam lazım 30 aylık