Kızlar kızım 18 aylık emmeyi pazartesiden beri sonlandırdım. Hiç vermiyorum çok fazla sütüm yoktu zaten tek göğüs veriyordum bir süredir. Göğsümün üst tarafında bir sertlik topaklık oluştu. Normal mi? Ya da yapmam gereken bir şey var mı? Emzirmeyi sonlandırdığım için hastalandım bu olur diyorlar. Ara ara titreme geliyor vücuduma. Tavsiyeleriniz var mı?