Şu her şeyden şikayet eden bi kesim var yok o postu niye açtın bu postu niye açtın kaynananı buraya niye yazdın niye kaka probleminde böyle yaptın vs vs yakınanlar yapmayın lütfen çünkü çözümü çok basit açmayın o postu başlığında yazıyor zaten ne ile alakalı olduğu yani , herkesin başka başka derdi var belki kimseye anlatamıyor etrafında onunla empati kuracak kimse yok belki biz burda hepimiz anneyiz nerdeyse çoğumuz aynı yılın içinde bebek sahibi olmuş insanlarız birbirimizi anlamak çok daha kolay çünkü aynı evrelerden geçiyoruz hep beraber, bırakın kim içini dökmek istiyorsa döksün ilginizi çekmezse bilginiz yoksa konuyu sevmediyseniz okumayın buraya gelip içini dökünce bi nebze rahatlıyorsa moral buluyorsa ne mutlu uygulamanın adı o zaten mutlu çocuklar mutlu anne , mutlu çocuk demektir . Birbirimize karşı daha anlayışlı olabiliriz iyi geceler 🙏🏻 Sadece yazmak istedim