elisauckaya 2 ay 23 günlüğüz bir iki gündür meme emerken ağlıyor bi anda ya da ayakta olunca emiyor tam oturacağım yine ağlıyor neden acaba böyle oldu bilen var mı ?
utkununannesi- elisauckaya O dönemlerde meme reddi çok fazla oluyormuş belki öyle biseydir asla pes etmeyin bizimde başımıza geldi.. uykuya dalarken emzirin.. belkide meme reddi degil sadece gazdır
Stella_0 elisauckaya Kızımda öyleydi emerken ağlardı o zamanlar ama atak dönemiymiş meğer. Birde burun tıkanıklı vardı biraz. Ama yine de güzel emiyordu.
Dedimolabilir elisauckaya ay benim oglumda boyle ayakta emiyor asla oturunca emmiyor. Uyurken sadece . Mama hemen gelmesse sinirleniyor meme mama gidiyoruz ikisinde de agliyor gaz sorunumuz yok ama aglar durur. Sabir ceke ceke gidiyoruz bakalim..
utkununannesi- Mrvsmt2502 Burnu tıkalı olsa ayaktayken de emmez sanirim. C gibi açıyorsa da gaz büyük ihtimal değil mi?😩
elisauckaya Mrvsmt2502 kendini düz pozisyona getiriyor gibi valla burnunu açıyoruz altı temiz bazen diyorum gaz olabilir ama onu da çıkartıyoruz anlamıyorum nedenini
elisauckaya utkununannesi- umarım sadece gazdan oluyordur bir kaç gündür böyleyiz geçer inşallah pes etmiyorum devam ediyoruz inşallah geçer
elisauckaya Stella_0 aslında emiyor tam süt gelince ama bi anda ağlıyor ya da emiyor sonra bırakıp emmiyor bir kaç gündür böyle şaşırdım
nursenbaris bir anda ağlıyorsa gaz sancısı vardır. bide ayakta içmeye alışmıştır bunu hemen alışkanlık haline getiriyorlar
tekbasimabakiyorum elisauckaya meme reddine hoş geldiniz. Ya sütünüz az ya da tam tersi çok veyahut bebeğinizin gazı var. Bu üç seçenekten biri
elisauckaya tekbasimabakiyorum sütü emiyor baya acaba gaz olabilir mi diye düşündüm hemen çıkarıyor gaz ama aradan 5 dakika geçiyor veya 10 dakika kendisi cıksrıyor gazını ama bayabir gaz çıkması oluyor sasırıyorum hatta bazen çıkarıyor kesik kesik bugün özellikle doyuyor diye düşünüyorum
Mrvsmt2502 elisauckaya 3. Ay civarı etrafı keşfetmeye başladığında kısa dönem bi meme reddi olabiliyo. Gazda olabilir canım mide gazını çıkartıyordu dur ama başırsak gazı daha çok rahatsız eder üşüttüyse senden yediği bi şey dokunduysa falan gazıda olabilir.