Arkadaşlar merhabalar oğlum 21 aylık 21 günlük oldu ve gogsumu bir hafta kadar önce çok kötü yara ederek emilmez hale getirmisti bende iki gündür emzirmiyorum sağ gogsumu belli araliklarla veriyorum şuan göğsümün yarası iyileşti ancak kessem mi kesmesem mi bilmiyorum sizlerin fikrini almak istedim
Birde sol gogsumu tam iki gündür emzirmiyorum emzirmek istesem bir sorun olur mu acaba