Beyzasamed ilk zamanlar uyansın uyanmasın mutlaka ayaklarını azıcık sıkın topuklarıyla oynayın. Bacağını kaşır gibi yapın benim kızım sadece öyle kıpırdıyordu kıpırdansın tam uyanmasına gerek yok. Emzirirken ya da mama içirirken uyarın onu yeter ki zamanını geçirmesin henüz daha çok küçük. Bizim doktorumuz 4. Ayında 4 saatte bir 5.ayında da gece uyandırmayın gündüz yeterli miktarı içsin yeterli zaten acıkırsa kıpırdanır ağlar kıpırdandığında biberon ile içirirseniz yerinde uykusuna devam eder gece güzelce uykusunu alır dedi.