yellowmom8 Doğum yapalı 6 ay oldu önceden 4 gün yoğun olurdum 2,3 gün lekelenmem oluyordu şimdi 7 gün boyunca şakır şakır kanamam oluyor normalmi acaba bu durum ikinci doğumum ilkinde böyle olmamıştı
Teomom1 yellowmom8 benim doğumdan sonraki iki adetim aşırı yoğun geldi. Evden çıkamadım o derece. Ama şimdi yavaş yavaş normale dönüyor.
Stella_0 yellowmom8 Benim ilk doğumum 8 Kasım’da doğum yaptım Ocak başında reglim başladı. Bende anlamadım bu kadar olmaz ve sürmezdi. Çok yoğun geçiriyorum. Doktoruma gittim normal herhangi bir problemin yok olabilir dedi.
Elifffd Benimde 4-5 gün bayaaa yoğun oluyorum eskiden böyle değildi 1-2 gün yoğun geçerdi sonra normal doktoruma sorduğumda normal demişti ama sizde kendi kadın doğum uzmanınıza bir danışın isterseniz
yellowmom8 Elifffd zaten spiral taktırmak istiyorum öncesi bi muayene gerek dediler onun için de gidicem
AliemirinAnnesii Doğumdan üç ay sonra bir ay adet gördüm kesintisiz ama yoğun değil. Üç aylık iğne yaptırmıştım ondan mı bilmiyorum