Merhaba kızlar bebeğim kakasını yaparken sürekli ıkınıyor kızarıyor resmen ama kabız değil ishal olsa bile ıkınarak zorlanarak yapıyor kakasını sürekli de pişik sorunu yaşıyoruz kullanmadığım bez kalmadı doktora gittik kaç kere krem veriyor sadece başına gelen varmı acaba nasıl hal oldu