bende korkarak aralıklı oruca başladım.9 aylık oldu oğluşum🤲😇 ek gıdaya da başladık zaten güzelde yiyor maşallah 🤲ama yine de sütümü etkiler mi die endişe etmiştim.çok şükür 1 haftadır diyetteyim sütümde bir sıkıntı olmadı 🤲🤲 1 haftada da 2.400 kg verince epey mutlu ,umutlu oldum bugün🤩🤩bol yeşillik ve bol su ile sütünüz etkilenmez ☺️😇