Arkadaşlar bebeğim şuan iki aylık bir kaç gündür elini , kucağımızdayken omzumuzu veya kıyafetimizi falan emiyor yada emzirme yastığında yatarken yastığı emiyor o an acıktı diye meme veriyorum kabul etmiyor bildiğin itiyor ağlıyor ama cuk cuk elini emiyor. Normalde emmesi gayet güzel doyuyor ağızıyla keşfetmeye başladı galiba artık öyle düşünüyorum. Ama öyle bir emiyor ki elini yada kazağını meme vermemek elde değil. Sizinde bebekleriniz bişeyler emmeye başladı mı? Aç mı tok mu anlayamaz oldum ben