Evhamkisisi Cns15 21 Ekim doğumluyuz biz de ne uyku ne huy ne suy ek Gıda desen hak getire ben hiç anlatmiyim evdekilere şükredersiniz 😅
Ng1818 Cns15 31 Ekim doğumlu kızım. Fena durumdayız sürekli her şeye ağlıyor. Yabancı birini gördüğünde özellikle çığlık çığlığa. Oysa çok uslu ve uyku düzeni olan bir bebekti. Diş çıkaracak diye umuyorum.
Duybaralp Cns15 24 ekim doğumlu oğlum diş çıkartıyoruz ne uyku ne iştahı var emziriyorum meme reddide var her şeyi yaşıyoruz bir arada Öncesindede atakları vardı inşallah bizde rahat günlere geçeriz ilerde 🙏
RobinScherbatskyy Cns15 huyu suyu uykusu maşşallah😀 hiç sıkıntı yaratmıyor. 8. Ay atağından tırsmaktayım şuan😀
Minel-inannesi Cns15 8ekimli bi kız bende var evlere şenlik. Ne uyku var ne durak, gerçi benimki doğdu doğalı uykusuz ve sürekli atakta🤣