Deletedmom_9857 40dereceyı gormeden yazacaktım bebeklerin ateşi fazla olur biraz once 39,5gordum ve ateş duşurucu ve soguk bez koyduk şimdi iyi takip edıp ona gore hastaneye gıtcem ilk zamanlar ben de oyle panik oluyordum doktorlar oyle dedıkce ben doktorların yalancısıyım valla