tosbiksmoms Kızlar 50 günlük kızım var evde önce kendim tartılıyorum sonra kızımla tartılıyorum kilosuna bakıyorum ama sanki düşük çıkıyor kilosu bu şekilde tartan varmi sonuç doğru cikiyormu aceba?
tosbiksmoms Cns15 yani ben 1 hafta önce tarttım 4800 cıktı biraz.once yine tarttım yine 4800 cıktı hatta eşim de tarttı onda da 3900 cıktı anlamadım ki
tosbiksmoms Badeninannesi1 peki ben tarttigimfa 4800 eşim tarttiginda 3900 çıkıyor (1. Ay kilsou 4100)
Badeninannesi1 tosbiksmoms benimki 18 aylık ve bir gün 300 gr azsa diğer gün fazla çıkıyor yedigine baglı sanırım kaka yapmasına vs aynı anda mı tartıyorsunuz siz
tosbiksmoms Badeninannesi1 evet önce benimle tartılıyor 4800 çıkıyor sonra eşim tarıyor 3950 çıkıyor ama 3950 imkansız zaten 1.ayda 4100 dü